сряда, декември 17, 2008

Крос

Автор: Джеймс Патерсън
Издател: Хермес
Година: 2008

Повече от година не бях чел нищо от серията за Алекс Крос, така че подходих с ентусиазъм към тази книга. Лошо - или Патерсън вече се е "изтъркал", или аз съм претръпнал. Книгата си беше поредното добро криминале, но не предизвика тръпката от четенето на "Големия лош вълк", "Целуни момичетата", "Танцът на Невестулката" и "Теменужките са сини".
Алекс Крос най-сетне напуска ФБР и естествено веднага се оказва забъркан в разследване на поредния сериен убиец и изнасилвач, който е и топ-килър на мафията. Касапина би трябвало да предизвиква ужас с навика си да транжира и обезобразява жертвите, но прекалено скоро изгледах серията филими "Убийствен пъзел" (Saw), така че не ме впечатли. Почва да ми става досадна непрекъснатата поредица изключителни жени от негърското гето, които преминават през живота на Крос и се оттеглят нейде. А историята за разследването на старото убийство на жената на Крос пък вече беше съвсем клише.

Харесах:
Пази се от гнева на търпеливия.
***
Мога да се променя. Но много пъти съм се лъгал в това.
***
животът е това, което ти се случва, докато си твърде зает да кроиш планове

Няма коментари:

Публикуване на коментар