четвъртък, май 29, 2008

Оща разкази с неочакван край

Автор: Роалд Дал
Издател: Унискорп
Година: 2003

Сборник с къси и добре написани разкази.
  • Отрова - този съм го гледал в есноименната телевизионна поредица - змията под чаршафа, която всъщност не беше там
  • Ултразвук - един от разказите, в които реалността, лудостта и фантастиката се преплитат неразличимо
  • Джорджи Порджи - още един разказ, в който психическите проблеми на разказвача са умело прикрити чак до развръзката
  • Генезис и крушение - може би най-слабия разказ в сборника, не само заради простия факт, че рожденната фамилия на Хитлер е Шикългрубер
  • Автостопаджията - този разказ съм го чел някъде, термина "пръстар" за изключителните джебчии ми е познат
  • Човекът с чадъра - и този съм го гледал, но е готина историята за дребния мошенник, разменящ краден чадър за едно питие
  • Мистър Ботибол - този разказ ми хареса най-много, допадна ми историята за човек, изживяващ собствента си фантазия, а и края беше добър (май съм срещал подобна идея във филми на ужасите)
  • Корпорация "Възмездието е мое" - малко ми напомня за смипатичните мошенници от разказите на О'Хенри
  • Икономът - този разказ трябва да бъде връчен като задължително четиво за всички родни парвенюта, "клиенти" на Евгени Минджев

Няма коментари:

Публикуване на коментар